neljapäev, mai 15, 2008

Habemega nali: arstide segane käekiri

Teatud põhjustel tuli hiljuti külastada oma perearsti ning peale protseduuride lõppu ka väike summa tasuda. Täna sattus raha vastu saadud kviitung silme ette... ning kui ma ei teaks, miks ma seal käisin, siis siit arvelt on küll vähemalt lihtsurelikul tükk tegemist põhjuse väljalugemisega. Või millised on pakkumised?

6 kommentaari:

Kirjatsura ütles ...

Äkki annad vihje, mis keeles see peaks olema...

John Smith ütles ...

Eesti keeles. Vähemalt ma eeldan seda, kuna arst täitsa eestlane.

koletigemon ütles ...

Siin ju selgelt kirjas, et tegemist on autojuhi tervisetõendiga.

John Smith ütles ...

Seda ma arvasin, et seiklejate eest tuleb ka summa ära peita... :)

Heli ütles ...

Paar aastat tagasi rääkisid e-tervise verivärsked projektijuhid särasilmi, kuidas nad plaanivad kõikide isikute tervisekaardid masinloetavasse koodi skaneerida. "Siis ikka pildi e. pdf kujul?", olin ma umbusklik. Ei, ikka päriselt, päriselt - kinnitati:)
Kõvad riistad, õppind sellid:P, kui sellise teksti lugemise arvutile selgeks õpetavad;-)

Anonüümne ütles ...

mina pakuks, et sõidukijuhi tervisetõend
(vabandatav põhjus on see, et mu ema on arst ;)
summast ei mäletanud ma mõhkugi.