kolmapäev, detsember 10, 2008

Verine põrgu

Tundub, et tuleb vist hakata oma igapäevast uudistenälga näiteks kalev.ee või hs.fi või mõne muu vähemvaenulikuma portaali abil kustutama... sest sedavõrd lugejavaenulikku uudistekeskkonda nagu postimees.ee pole ma veel kohanud. Kui ma tahan lugeda ainsat asjalikku, mida sealt kogu nomiseluseeon24.ee jamast välja filtreerida õnnestub, ehk siis paberlehe uudiseid, kuidas ma seda teha saaksin? Minu kunagine hala, et tuleb kerida poolde lehte on täiesti naljamäng praegusel puhul... väike vihje:



Jah, lehekülje kõige alumisest äärest leiab selle väikese lingikese. Ilmselt mingi aja jooksul kaob ta ka sealt... nagu ka ettekujutus sellest, kuidas on võimalik teha loetavat uudisteportaali ilma sinna tonnide viisi flash-animatsiooni ja kõikvõimalikke reklaamibännereid kuhjamata.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

elu24 linki otsid? see ju päises ka olemas.
Aga muidu, et elu lihtsam oleks, kasuda adblock'i

John Smith ütles ...

ei huvita mind elu24 link... paberlehe uudiseid tahan lugeda. adblocki kasutuselevõttu olen siiani kogu aeg edasi lükanud... aga tuleb vist jah see samm ette võtta.