laupäev, august 04, 2007

Tunne oma vaenlast

Tavaliselt lähevad sellised ankeedid Shift+Delete, Alt+F4 või mõne muu sobiva klahvikombinatsiooni abil 'bittitaivaaseen'... kuid kuna seekord oli sooviloo tellijaks igati respektaabel isik ja peale kõige muu ka naabrinaine, siis teeme seekord ühe reeglit kinnitava erandi :)

Ma tahan: teada, miks inimesed teevad online-teste ja panevad nende tulemused siis omakorda teistele vaatamiseks.
Mul on: kõrini Ekspressi Kohvris avaldatavatest mina-reisisin-kaugemale-kui-sina reisikirjadest, kus on igas teises lauses toonitatud kui eriline ja kallis/odav seal kõik on.
Ma vihkan: ei vihka. Parafraseerides filmi "Mehed ei nuta" - vihkamine, see on asjatu energia kulu.
Ma igatsen: Igatseda saab midagi, mis on läinud ja enam tagasi ei tule. Nooruspõlve ma taga ei igatse ja kõik muu on alles ees (või tuleb jälle)
Ma kahetsen: et keskkoolis füüsikat õppida ei viitsinud. Üks elulisemaid aineid paraku.
Ma armastan: öelda, et kuna elu on sedavõrd lühike, pole vähimatki mõtet seda väga tõsiselt võtta.
Ma olen alati: telefoni teel kättesaadav.
Ma ei ole: Jaanilinnast kaugemal Venemaal käinud.
Ma tantsin: kehvasti.
Ma laulan: veelgi kehvemini.
Ma nutan: Liigutusest võib pisar silma tulla, kuid nutnud pole küll lapsepõlvest saadik. Igasugused kirjanduslikud ülekantud tähendused ("süda nuttis seda vaatepilti nähes") jätame siinkohal kõrvale.
Ma kaotan: lahinguid, et võita sõdu. Seda siis ülekantud tähenduses. Ja enese tahtest sõltumatult, kusjuures.
Ma tekitan segadust: kergelt kiusliku inimesena suurima heameelega. Ise kutsun selle tulemust kui "segadus vaenlase tagalas".
Ma peaks õppima: Tegel't peaks oma magistritöö valmis kirjutama ning siis igasuguse teadliku (elik akadeemilise) õppimise ära lõpetama. Ja ühtlasi peaks mõne sellise viguri ära õppima, et tööd ei peaks tegema aga pappi muudkui tuleks ja kinnimajja ei pandaks.

LEMMIKUD
Number: No kuulge. Milline on sinu lemmik-murulauk, tahaks selliste asjade kohta küsida. Aga tänan küsimast, lemmiknumbriks on vähemalt viikinglotode jmt. puhul pliks-plaks.
Värv: Varem on olnud must ja punane, järelikult nüüd on siis mõni ülejäänutest.
Kuu: Yes, please. See, mis taevast öösiti paistab. Kalendrikuudest tunduvalt kasulikum.
Laul: Carmeni aaria ooperist "Carmen"
Toit: parima hinna/kvaliteedi suhtega toitu saab kesklinnas minu hinnangul Tommi Grillis.
Jook: Esikohta jagavad hetkel vana olijana kirsimaitseline tume Puls ja uue tulijana Belõi Aist Black Label (hispaanlaste tehtud versioon).

KAS SA KUNAGI...
1. Sööksid putuka? Kui õnnestub taas Aasiasse sattuda, siis usun, et seal võidakse neid serveerida üsnagi isuärataval moel.
2. Hüppaksid benjit? Kunagi arvasin ma et see oleks jube lahe. Peale tunamullust intsidenti Tivolituuri süütuna näinud atraktsioonil arvan et "no way Jose".
3. Liugleksid? Defineeritagu liuglemine... põhimõtteliselt liuglen ma ka lakka viivalt redelilt alla hüpates.
4. Tapaksid kellegi? Pere kaitseks ja hädakaitse piirides, ehk siis ennetavat vastulööki ei anna.
5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? Vähemalt siiani olen suutnud vältida situatsiooni, kus peaksin lennukisse minema koos langevarjuga. Loodan, et see õnnestub ka edaspidi.
6. Kõnniksid sütel? Ehk siis küsimus ümbersõnastatuna "Kas sa lähed kunagi Peep Vainu koolitusele"? Ei, tänan pakkumast.
7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? Eks seda ikka tuleb ette.. mitte just metsikult tihti aga kõiki inimesi ei tunne ju lihtsalt veel.
8. Hakkaksid taimetoitlaseks? Liha on njämma. Huvitav, kui ütleks taimetoitluse kohta "moodsa aja haigus", kui palju vaenlasi siis mulle tekiks?
9. Kannaksid triipudega pleedi? Kui on külm, siis vahet pole. Olen kandnud ka seda riidesiilu, mis mul tavaliselt auto pagasiruumi põhjas on - triipudega pleedist ei osanud tookord isegi unistada mitte.
10. Laulaksid karaoket? Hmmm... see tuletabki mulle meelde, et pidin Karistusseadustikust vaatama, kas kehavigastuste tekitamise korral on ohvri poolt eelnenud karaoke laulmine süüd kergendav asjaolu või mitte.
11. Näitaksid punast tuld? Vabalt.
12. Oleksid ellujääja? Ehh? Siiani olen elanud, seega võrreldes paljudega olen täitsa ellujääja.
13. Paneksid kellegi nutma? Eesmärgiks pole see kunagi olnud, tahtlikult seda ei tee.
14. Lööksid last? Aeg näitab... :) Aga ega ma hetkel küll kehalise karistuse toimemehhanismidesse eriti ei usu.
15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? Mis siin enam kohata, kõik on kohatud juba.

10 FAKTI
1. Kodulinn: Tallinn. Aga ligi kolm aastat ei ela enam seal ning ei taha sinna ka. Kui vaja linnas elada, siis pigem Pärnus.
2. Juuste värv: mingi tumedapoolsem pruun.
3. Juuste stiil: lõigake-lühemaks-kas-nii-palju-võib-veel-lühemaks
4. Silmade värv: hallikassinised. Vist. Ei vaata just tihti endale silma. Ei arva ka et peaks.
5. Kinganumber: "sorok poslednii"
6. Tuju: sinusoidi graafikuga olete kokku puutunud?
7. Naha värv: sandaalidest on täitsa pruunid triibud jalgadele päevitunud
8. Vasakukäeline/paremakäeline: paremakäeline
9. Elanud välismaal? eip

Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? loodan, et poiss magab rahulikult
Kus sa viimati käisid? Loode Tammikus asuvas linnuvaatlustornis muuhulgas ka Kuressaaret vaatamas/pildistamas. Samas, peale seda ka poes, nii et ma ei tea kumb õigem vastus on.
Kelle telefonikõne viimati maha magasid? Ema. Sest telefon oli autos ja ise tassisin asju autosse.
Kellele viimati helistasid? Pioneerile.
Kas sa naerad tihti? Üsnagi tihti jah.
Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? Tahaks isegi teada.
Kas oled sentimentaalne? KST.
Keskmine nimi? Puudub.
Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? Jah.
Kas oled sõbralik? Ma ise loodan küll seda.
Kelle voodis magasid eelmisel öösel? Kärla pastoraadi voodis
Viimased filmid, mida vaatasid? Laiendan seda küsimust ka seriaalidele: Falling Down, Kuumad 70.-d, Raamatupood, Dibley vikaar
Mida sa tegid eelmisel keskööl? Magasin. Sügavalt.
Mida viimati küpsetasid? Hakkliha-singi pizza ananassiviiludega.
Pikad või lühikesed juuksed vastassool? Pikad.
Kas kannad käevõrusid? Ei.
Hetkel kuulad? Läptopi ventilaatori pininat.

VEEL PAAR:
1. Lemmikbänd? JMKE pole üsnagi tükk aega plaadimasinasse sattunud, kontsertesinemistel olen veelgi harvem viibinud... aga tekstid on sedavõrd head et ei lähe meelest. Ok, viimane plaat oli neil suht täbar. Buena Vista Social Clubi plaati on viimasel ajal hoopis tihedamalt kuulatud näiteks.
2. Mida sa suitsetad? Šokolaadisigarette.
3. Oled rahul praeguse eluga? Patt oleks viriseda... aga mis elu see väikese patuta oleks.
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? Kuna otsest sundi vanemate poolt polnud, siis ei pidanud ka eriti teesklema. Õnneks sain ka piisavalt varakult aru, et kooliskäimine eeskätt mu enda huvides on.
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Välimust, riietust.
6. Kas sulle meeldivad raamatud? Jep. Mäletan, et kunagi lasteraamatukogus pani mind laenutamisel nördima 15 raamatu piirang.
7. Kas sa tahad abielluda? Jah.
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? Eesti-Andorra ühiskontsert A Le Coq Arenal, 22.08.07


Mis veel? Jagatud rõõm on kaks rõõmu, jagatud mure on kaks muret, jagatud ankeet on... eks seda ole näha, näiteks Mr.Costello, Dixi ja koletigemoni abil :)

1 kommentaar:

Andreas Prausen ütles ...

Tühi lootus, mina seda ankeeti oma blogisse ei riputa. :-D

Aga kui huvitatud respekteeritud isikud minu tagasihoidliku isiku vastu huvi tunnevad, siis võivad nad alati mind õlut jooma kutsuda, väljatrükitud ankeedi kaasa võtta ning mu heietusi kuulata. ;-)