kolmapäev, september 24, 2008

Saku tarbijamängust

Masendust peale ei aja kuid kergelt nukraks teeb küll kui vaatad et juba mitmes-setmes kord auhind samale tegelasele läheb. Aga nagu näha, pole asi mitte kehvas vedamises vaid saadetud SMS-ide arvus... narr on see, kes arvab et 20 koodi saates suurendad märkimisväärselt oma võiduvõimalust, sest nagu Postimehe tarbijalisast saame teada:

Esialgu tundus kõik aus. Saku kommunikatsioonijuht Priit Põiklik rääkis Tarbija24.ee’le, et mitmekordsed võitjad saadavad Sakusse lihtsalt väga suures koguses tarbijamängu koode, mis tagabki suurema võidutõenäosuse.

«Sakul on nii aktiivse kaasalöömise üle väga hea meel. Mingit pettust siin küll ei ole,» kinnitas ta.

Samas tõi Põiklik välja uskumatuna tunduvad numbrid - Martin Naaber olevat mängus osalemiseks saatnud kokku 7120 koodi ja Maario Püüding koguni 16 306.


Mnjah. Ehk siis lihtinimestel pole suurt mõtet proovida, kui sul just tuhandetesse ulatuvat õllepudelite virna kõrval ei ole.

Kommentaare ei ole: