pühapäev, aprill 12, 2009

Fotojaht: muster


Teeme siis ka käe fotojahis valgeks. Mustriliseks. Misiganes.








7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Teine pilt - viis pluss! :) Super!

enetimm ütles ...

Näha linnapildis mustrit - vägev!

John Smith ütles ...

Oo. Ma tänan. Punkt läheb kompositsioonile "Vihmapiisad autoaknal" :)

Ti:a ütles ...

minu lemmikuks lähevad igatahes need värvilised mehikesed.
huvita, miks neid niiviisi teineteise kukile pandi? mingi mäng või?

Ti:a ütles ...

1?

kas ma võin tõsta selle blogi fotojahi kanalisse blog.tr:s?

ja Nb! väga tore et tulid osalema :)

John Smith ütles ...

Oi, muidugi võib... ma olen isegi täitsa meelitatud sellest :)

Ning need mehikesed on tõesti ühe lauamängu osad, nimelt Carcassone. Üksteise otsas on nad aga seepärast, et ootasime neljandat mängijat ja oli igav :)

Oudekki ütles ...

Uuh, kohe raske on valida, kas veetilgad või klaasmaja. Aga siiski veetilgad, sest see on omanäolisem, kus peale hetke tabamise on tunda fotograafi silma ning meelt. Imeline.