teisipäev, juuli 28, 2009

Filmihoiatus

Mis mulle ei meeldinud "Soovide puu" juures?

- nõrk teemaarendus. Peale 20 minutit vaatamist jäi endiselt arusaamatuks, et mis selle filmi kandev idee on.

- kehv valgustus. See on minu meelest juba pikemat aega üks kohalike (aga tegelikult ka suures osas Vene) filmide hädasid, et kärpeid tehakse esimese asjana valgustuse osas, mille tulemusena valdav enamus sisevõtteid on seeriast "neegrid pimedas toas". Heal juhul näitlejad lihtsalt sulanduvad taustaga.

- hüplik süžee. Film meenutas mulle pigem sketšisarja, kus tegelased astuvad ühest stseenist teise, mis aga omavahel erilist suurt seost ei oma. Pole algust, pole lõppu, pole seostatud jada... aga võibolla olen ma siis sellega liiga ära harjunud.

Ning tegemist on, nagu ikka, puhtisikliku arvamusega ja on ülimalt tõenäoline, et ma lihtsalt ei saa aru kui hea see film on. Maitse asi. Igatahes teist korda enam vaadata ei taha.

Kommentaare ei ole: