esmaspäev, oktoober 01, 2007

Ei meeldi (kiun-kiun)


Ei meeldi mulle tere-on-teil-hetk-aega aktiivne müük ega parteipropaganda, olenemata tegijast. Tänavusel "Laps ja Pere" messil puutusin paraku mõlemaga kokku. Aga mida öelda seebipensionifondi müüjale vastuseks küsimusele, et kas mul on hetk aega. Et jah, mul on küll hetk aega, kuid kuna oma otsused teen ise ning ilma välise abita, siis on mõttetu hakata pakutavate toodete üle siin püstijalu arutlema? Liiga pikk...

Ning need, kes Onu Raivo Jutupliiatsit veel mäletavad on kardetavasti juba lapseeast väljas (kui just viimasel ajal seda sarja korratud ole)... messil oli aga pliiatsivõlur jälle kätt harjutamas ning seda ühes sinikollaste kirjade ning orava kujukestega kaunistet' boksis. Koos Igor Gräzini ning hunniku noortekogulastega, kes aktiivselt ankeete ning reformarite logoga lipukesi jagasid, nii et suurematele ankeet ja väiksematele lipuke. No kuulge, see on ju peamiselt ikka lastemess, lastele mõeldud asjade ning teenuste tutvustamiseks... või olen ma millestki valesti aru saanud.

Paratamatult läks sama teemaga seoses mõte ka praegusele meediaolukorrale - ehk kui õhupalle-lipukesi-ninasarvikukomme oleksid jaganud hoopis näiteks Kalev Kallo ja Evelyn Sepp, siis oleks peagi neid süüdistatud neid kõigis seitsmes surmapatus ja ehk milleski veel. Sad but true.

Kommentaare ei ole: