reede, juuni 20, 2008

ID-rekord: ära ole pidur



Aarne kirjutab, et ID-kaardiga allkirjastamise rekord on hävimas. Seda siis ilmselt minusuguste tagurlaste tõttu.

Aga kui kampaania eesmärk näib olema üksnes hambad risti rekordite raamatusse pääsemine, siis läheb see minu jaoks paraku ühte katlasse line-tantsu, kiikingu või ruletimänguga... ehk siis thanks, but no thanks....

Muidugi, kampaanialehel pisut süvitsi klikkides jõuab ka selgituseni, et tegemist on hoopis ID-kaardi mugavusteenuste promomisega. Mugavusteenuste nime alla koonduvad siis sellised võimalused, nagu veel ühe meiliaadressi saamine (mida mul juba on piisavalt), eKool ja riigieksamite tulemused (mida mul kumbagi lähimate aastate jooksul veel vaja ei lähe), juurdepääs netipankadesse (minu pank ei sea piiranguid koodikaardiga maksmisel, aitäh talle), e-arvete keskkonnale juurdepääsu keskkonna (aga need arved tulevad mulle e-postile - milleks mulle eraldi keskkonda?) ja palju muud edevat, kuid reaalses elus suht vähe vajalikku.

Ei, ma ei ole ID-kaardi vastane - lisage sellele teenused, mida mul vaja oleks ning ma kasutan seda ka ilma kampaaniata. Suurima heameelega.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Oled küll pidur :)
ID kaardiga logimine ja maksmine pangas on kordi lihtsam ja mugavam, kui koodikaardiga. minu pank õnneks sundis mind selleks. Aitähh talle! :)