reede, november 07, 2008

Meem (visatud, kasutatud)

Metsapiiga viskas. Paraku pihta.

1. KIRJUTA 4 TEGEVUST, MIDA SA MITTE IIALGI EI TEEKS.

- ei lendaks Marsile
- ei hakkaks kaevuriks
- ei leiutaks sellist ravimit, mille eest meditsiini-Nobeli saaks
- midagi ilmselt veel aga ei oska praegu kohe rohkem välistama hakata

2. KUS SA MITTE IIALGI EI TAHAKS ELADA?

- sellises kohas, kus piirataks minu liikumisvõimet ja -vabadust

3. MIDA SA MITTE IIALGI EI SÖÖKS?

- austreid
- rohutirtse
- kassi-, koeraliha
- (eelkõnelejal oli nii hea valik, et ei saanud kasutamata jätta... kõrvitsat ma aga söön)

4. KELLENA SA IIALGI EI TÖÖTAKS?

- ma arvan, et õpetajatööks on mul liiga kehv närvikava

5. MILLIST RIIDEESET SA IIALGI EI KANNAKS?

- sellist, mis on kandmise käigus saavutanud sellise taseme, et juba järgi vaatama hakatakse

6. KELLEGA SA MITTE MINGIL JUHUL EI TAHAKS TUTTAVAKS SAADA?

- rumalate aktiivsete inimestega

7. KUS SA MITTE IIALGI EI SEKSIKS?

- ei oska öelda

8. MILLIST SITUATSIOONI SA EI TAHAKS ENAM MITTE IIALGI ÜLE ELADA?

- valu


...vaid see, mis teeb, on hea
te temas kahtlema ei pea
ja mõttetult ei mõlguta
sest teda see ei kõiguta
miks elu liivana kaob peast
kui mälestused unenäost...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Heh, see on juba kolmas blogi, kust ma seda meemi loen.

Miks inimesed küll huvitavaid asju välistavad? Kui näiteks keegi pakuks mulle kasvõi ühe otsa piletit Marsile (on olemas selline projekt kolonisaatorid sinna saata), ma küll läheks. :)

Ja söömine - no mida värki, miks mitte neid asju süüa? Ainuke, mida ma võib-olla ei sööks, oleks vist mingid jahu-ussid ja üleüldse elusalt serveeritav "toit".

John Smith ütles ...

Kui pakuks... kui pakuks...

Läheb tsuktsi pojaga arsti juurde. Arst siis küsib, et mille üle kurdate.
"Poiss ei söö liha," kurdab tsukts.
"Tohoh, miks siis?" imestab arst.
"Sest et ei ole seda..."

Ehk siis välistasin sellised tegevused mille tekkimise tõenäosus liiga väike :)