laupäev, mai 09, 2009

Fotojaht: lill/õis

Jätkuvalt on mul millegipärast tunne, et pilditegemise (musta) maagia juures on kaks teemavalikut, kus võib alati tulemusega juba ette rahule jääda: need on päikeseloojangute ja lillede pildistamised. Kui veel omad lisaks ka makrovõtteks sobilikku objektiivi ja suudad mõne tolmukatel püherdava putuka enam-vähem fokuseeritud kujul pildile saada, võid kohe suht kindel olla, et vaatajate nunnumeeter hetkega piirajasse lendab.

A miks mul endal ühtegi sellist pilti pole? Krt seda teab... no ei paku huvi, noh. Mõni kuulab Sky Plussi, mõni Elmarit, mõni Vikerraadiot... go figure. Ja üleüldse sain täna oma pildid üles harjumatult varakult :)




6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See viimane, see joonistatud...
Kenake teine ;)

enetimm ütles ...

Väga kunstipärased on siinsed lilled! Kena!

Oudekki ütles ...

Kõik on väga põnevad mõtted. Väga harva leiab valikuid, kus tegelikult üks pilt või idee ei domineeri, aga siin mul on lausa raske ütelda, mis mulle kõige enam meeldib. Vist ikka see eelviimane, kus on omapärane idee, hea tehniline teostus ning põnev objekt kõik ühendatud. Super!

Ti:a ütles ...

aga tegelikult on nii ,et väljapakutud teema võib lahendada just nii nagu keegi seda tunnetab. kasvõi kõrvarõnga lille või kaleaehte lillena.

ei olegi öeldud, et õis peab olema konkreetsest elavast lillest nagu ka päikesloojang võib olla matus.

sul on hea lähenemine asjasse, rohkem selliseid!

Anonüümne ütles ...

head mötted ja kaunid lahendused...

John Smith ütles ...

Oooo... ma tänan, ma tänan. Omalt poolt võin öelda, et paar ideed oli siiski veel, kuid taaskord said määravaks tehnilised võimalused. Või noh, tegelikult tahtsin vahelduse mõttes varem kui pühapäeva hilisööl pilte üles saada ja seetõttu lõpetasingi meelesmõlkunud motiivide otsimise.