teisipäev, november 03, 2009

Boiler Room (2000)

Kui finantssektori inimesed vaatavad Boiler Room'i peamiselt sealse aktsiamanipulatsiooni osa pärast (osta firma aktsiaid, tekita kunstlik nõudlus, müü kõik telefoni kaudu maha, seejärel lase aktsial põruda), siis mulle jättis sügava mulje ka ühe taolisesse skeemi sattunud pere elu näitamine. Liiga ehe tundus see tülide tekkimine, liiga tõetruu.

Ning kuigi tegevuse taustsüsteemiks on aktsiaturg, võiks tegemist olla ka ükskõik millise telemarketingi tegeva firmaga, kes suvalist saasta inimestele pähe määrida üritavad. Tõsi, suvalise saasta puhul ei õnnestuks sedavõrd puhtastiililiselt rõhuda inimeste ahnusele ja saamahimule.
Every call is a sales call. Either you sell him stocks or he sells you the excuse for not buying it.

(Filmi vaadates tundus kogu aeg üks siledapealine tegelane kuidagi tuttav, nagu oleksin teda varem kuskil näinud. Pärast vaatasin DVD kaanelt järgi - Vin Diesel. Mitte kordagi ei tulistanud kedagi kusjuures :)

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

temaatiline

John Smith ütles ...

Jah, ma jupp aega mõtlesin et kas lisada seda pilti või mitte.