teisipäev, veebruar 05, 2008

T nagu tasuta, M nagu meditsiin

laborihiir:

Lõpetuseks minu õhtupalve haigekassale.
Palun lubage mul loobuda kohustuslikust ravikindlustusest ja "tasuta" meditsiinist. Jätke mulle need protsendid palgast ja minu haigestumisel esitage mulle täisarve. Ma valin ise endale raviasutuse ja arsti, maksan nende teenuste eest, mida mina ja mu lähedased vajavad, sest maksan ma niikuinii. Hambaravi. Eriarstid. See "kindlustus" on pigem "kindlusetus".


100% nõus

1 kommentaar:

Manjana ütles ...

kui meil kohustuslikku ravikindlustust poleks, siis võiksid sa soomes arstil käia, täiesti oma raha eest, sest siis ei oleks meil enam ühtegi arsti (no mõni penskar, kes suurt miskit ei jaga, vast oleks ja posijad loomulikult). võimalik, et sulle meeldiks, kindel pole, et kõik soomes arstil käima võimelised oleks.